GAIA, 30 jaar minder en minder dierenleed

GAIA bestaat 30 jaar. De organisatie heeft vanaf haar ontstaan dag in dag gestreden voor het welzijn van de dieren. Ze heeft klop gekregen en successen gevierd, maar vooral nooit opgegeven. Untitled Workers Club is trots dat ze GAIA al jaren bijstaat in de vele communicatiecampagnes om burgers en politici te sensibiliseren en om miljoenen dieren beter te beschermen tegen ondenkbaar lijden. Voor deze verjaardagcampagne bedacht Untitled Workers Club een positieve en impactvolle campagne, die in OOH, print en op social media utgerold wordt. In zeven krachtige beelden dankt GAIA haar leden. Zonder hun steun zou de organisatie nooit zo impactvol geworden zijn. Alle modellen zijn trouwens echte leden van de dierenrechtenorganisatie. Gelijktijdig zet de campagne de grootste overwinningen van GAIA in de kijker.

Op naar de volgende 30 jaar, want er blijft veel dierenleed en dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen.
Credits
|
Klant |
GAIA VZW |
|
Contactpersoon |
Ann Degreef |
|
Agency |
Untitled Workers Club |
|
Concept |
Christophe Ghewy |
|
Strategie |
Gwenn Nevelsteen |
|
Fotografie |
Britt Guns |
|
Graphic design |
Britt Helbig, Emiel Raeymaekers, Dennis Deckx |
|
Motion design |
Dennis Deckx |
|
Account management |
Romy Vierhouten, Nora Lahssini |
|
Media |
Publicis Group |
|
Social media |
Untitled Workers Club (Hamza Ouamari) |
|
Vrijwilligers (modellen) |
Tashin, Rita, Gerald, Rosella, Galia, Chloé |

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






