GAIA, 30 jaar minder en minder dierenleed

GAIA bestaat 30 jaar. De organisatie heeft vanaf haar ontstaan dag in dag gestreden voor het welzijn van de dieren. Ze heeft klop gekregen en successen gevierd, maar vooral nooit opgegeven. Untitled Workers Club is trots dat ze GAIA al jaren bijstaat in de vele communicatiecampagnes om burgers en politici te sensibiliseren en om miljoenen dieren beter te beschermen tegen ondenkbaar lijden. Voor deze verjaardagcampagne bedacht Untitled Workers Club een positieve en impactvolle campagne, die in OOH, print en op social media utgerold wordt. In zeven krachtige beelden dankt GAIA haar leden. Zonder hun steun zou de organisatie nooit zo impactvol geworden zijn. Alle modellen zijn trouwens echte leden van de dierenrechtenorganisatie. Gelijktijdig zet de campagne de grootste overwinningen van GAIA in de kijker.
Op naar de volgende 30 jaar, want er blijft veel dierenleed en dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen.
Credits
Klant |
GAIA VZW |
Contactpersoon |
Ann Degreef |
Agency |
Untitled Workers Club |
Concept |
Christophe Ghewy |
Strategie |
Gwenn Nevelsteen |
Fotografie |
Britt Guns |
Graphic design |
Britt Helbig, Emiel Raeymaekers, Dennis Deckx |
Motion design |
Dennis Deckx |
Account management |
Romy Vierhouten, Nora Lahssini |
Media |
Publicis Group |
Social media |
Untitled Workers Club (Hamza Ouamari) |
Vrijwilligers (modellen) |
Tashin, Rita, Gerald, Rosella, Galia, Chloé |
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]