GAIA, 30 jaar minder en minder dierenleed

Crea / News

GAIA bestaat 30 jaar. De organisatie heeft vanaf haar ontstaan dag in dag gestreden voor het welzijn van de dieren. Ze heeft klop gekregen en successen gevierd, maar vooral nooit opgegeven. Untitled Workers Club is trots dat ze GAIA al jaren bijstaat in de vele communicatiecampagnes om burgers en politici te sensibiliseren en om miljoenen dieren beter te beschermen tegen ondenkbaar lijden. Voor deze verjaardagcampagne bedacht Untitled Workers Club een positieve en impactvolle campagne, die in OOH, print en op social media utgerold wordt. In zeven krachtige beelden dankt GAIA haar leden. Zonder hun steun zou de organisatie nooit zo impactvol geworden zijn. Alle modellen zijn trouwens echte leden van de dierenrechtenorganisatie. Gelijktijdig zet de campagne de grootste overwinningen van GAIA in de kijker.

Op naar de volgende 30 jaar, want er blijft veel dierenleed en dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen.

Credits

Klant

GAIA VZW

Contactpersoon

Ann Degreef

Agency

Untitled Workers Club

Concept

Christophe Ghewy

Strategie

Gwenn Nevelsteen

Fotografie

Britt Guns

Graphic design

Britt Helbig, Emiel Raeymaekers, Dennis Deckx

Motion design

Dennis Deckx

Account management

Romy Vierhouten, Nora Lahssini

Media

Publicis Group

Social media

Untitled Workers Club (Hamza Ouamari)

Vrijwilligers (modellen)

Tashin, Rita, Gerald, Rosella, Galia, Chloé