GAIA bestaat 30 jaar. De organisatie heeft vanaf haar ontstaan dag in dag gestreden voor het welzijn van de dieren. Ze heeft klop gekregen en successen gevierd, maar vooral nooit opgegeven. Untitled Workers Club is trots dat ze GAIA al jaren bijstaat in de vele communicatiecampagnes om burgers en politici te sensibiliseren en om miljoenen dieren beter te beschermen tegen ondenkbaar lijden. Voor deze verjaardagcampagne bedacht Untitled Workers Club een positieve en impactvolle campagne, die in OOH, print en op social media utgerold wordt. In zeven krachtige beelden dankt GAIA haar leden. Zonder hun steun zou de organisatie nooit zo impactvol geworden zijn. Alle modellen zijn trouwens echte leden van de dierenrechtenorganisatie. Gelijktijdig zet de campagne de grootste overwinningen van GAIA in de kijker.
Op naar de volgende 30 jaar, want er blijft veel dierenleed en dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen.
Credits
Klant |
GAIA VZW |
Contactpersoon |
Ann Degreef |
Agency |
Untitled Workers Club |
Concept |
Christophe Ghewy |
Strategie |
Gwenn Nevelsteen |
Fotografie |
Britt Guns |
Graphic design |
Britt Helbig, Emiel Raeymaekers, Dennis Deckx |
Motion design |
Dennis Deckx |
Account management |
Romy Vierhouten, Nora Lahssini |
Media |
Publicis Group |
Social media |
Untitled Workers Club (Hamza Ouamari) |
Vrijwilligers (modellen) |
Tashin, Rita, Gerald, Rosella, Galia, Chloé |
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]