Gameloft Advertising Solutions speelt met Kwanko
Gameloft Advertising Solutions, het mobiele reclamebureau van Gameloft, heeft een partnerverband getekend met Kwanko, een belangrijke speler in digital performance marketing. Dit met als doel zijn mobiele inventarissen te monetariseren via het DSP-platform Swelen.
Als leider op de markt van de mobiele spellen heeft Gameloft zich sinds 2000 gepositioneerd als een van de meest innoverende bedrijf in zijn markt. Met maandelijks 157 miljoenen unieke spelers die meer dan 2,8 miljoenen downloads per dag genereren biedt Gameloft, via Gameloft Advertising Solutions, een uniek niveau van zichtbaarheid en betrokkenheid aan adverteerders. “Met dit partnerverband verrijkt Swelen, onderdeel van Kwanko, zijn mobiele inventarissen in Frankrijk en internationaal voor zijn agentschappen en zijn adverteerders. Het publiek van Gameloft, staat bekend om zijn betrokkenheid en dat zal ons toelaten onze cluster te verrijken en onze user centric benaderingswijze toe te passen,” aldus Antony Araujo, head of operations bij Swelen.
“Wij zijn blij om samen te werken met Kwanko en onze adverteerders toe te laten hun doelgroep op mobiel in alle zekerheid te bereiken in een transparante en aantrekkelijke omgeving, met videos en andere display formaten,” zegt Cyril Guilleminot, directeur Frankrijk en Benelux bij Gameloft.