Gamned en Pernod Ricard scoren Smarties Award 2016

Awards / News

Gamned

De MMA Smarties Awards reiken jaarlijks marketing awards uit voor de mobiele sector. Dit jaar heeft de Mobile Marketing Association (MMA) het Franse reclamebureau Gamned en Pernod Ricard Belgium bekroond in de categorie 'Best Mobile Programmatic Campaign' voor de campagne I love my Bar.

Via de campagne I love my Bar konden mensen tussen de 18 en 35 jaar met interesse in uitgaan stemmen op hun favoriete bar in België. De belangrijkste innovatie in de campagne was de real time aanpassing van het bericht. Zo kregen de gebruikers banners te zien gebaseerd op de dichtst bijzijnde bar. Om het juiste bericht naar het juiste publiek te sturen combineerde Gamned programmatic media buying met dynamische creatieve optimalisatie. De grootste uitdaging hierbij was echter om de boodschap over te brengen op slechts een bepaalde perimeter rond de 168 bars in het land.

Met deze award en haar samenwerking met Pernod Ricard wint Gamned aan internationale herkenning van de mobile marketing community.