Méér beleving, méér feeling, méér inspiratiespel. Liever dan mee te drijven met de stroom, geeft marktleider Van Marcke zelf richting aan verandering, innovatie en dynamiek. Een koers die GBL Studio graag meevaart, maar niet zonder het bestaande eerst in vraag te stellen.De opdracht? De huidige Van Marcke-productcatalogus laten aansluiten bij de merkidentiteit. GBL Studio trok op onderzoek, nam de structuur onder de loep en besliste om ook de lay-out een upgrade te geven. Trends worden gegroepeerd, vernieuwde stijlen, materialen en kleuren worden in het leven geroepen. Maar consumenten verwachten meer. Daarom zorgt GBL Studio met de best passende afwerking én een luxueuze box niet alleen voor een visuele verrassing, ook houdt het bureau al bij de fotoshoot rekening met extra videomateriaal om de brochure ook digitaal tot leven te brengen. Meer beleving, meer feeling voor elke surfer.Door extra aandacht te besteden aan de manier waarop lezers een catalogus digitaal beleven, voegt het creatief bureau uit Kortrijk een gebruiksvriendelijke navigatie, nuttige instructievideo en optimale schermweergave toe. Een goed gevoel bij elke klik of swipe, dat is content marketing op zijn best.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]