Op 7 maart organiseert Darwin een event rond de GDPR. En daar is natuurlijk al veel over gezegd en geschreven. Zal het zo slecht zijn? Of zal er ook iets goeds aan zijn? Darwin heldert dit graag op en nodigt enkele sprekers uit die er vanuit verschillende hoeken naar kijken.
The good: Peter Van Dyck, partner Allen & Overy LLP, zal enige duidelijkheid scheppen en een juridisch perspectief bieden. The bad: Nils van Dam, — voormalig managing director bij Unilever België en momenteel toonaangevend in de opzet van Trinity, het big data-bedrijf van Medialaan en De Persgroep — onderzoekt bedreigingen (en kansen) voor adverteerders en media. En the ugly: Jan Seurinck, digital strategist bij Darwin, zal bekijken hoe marketeers en communicatieprofessionals zich moeten aanpassen. Waar en wanneer? Bij Darwin, Bessenveldstraat 25, 1831 Diegem om 14u30. Inschrijven kan hier.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]