GDPR: The good, the bad and the ugly

Op 7 maart organiseert Darwin een event rond de GDPR. En daar is natuurlijk al veel over gezegd en geschreven. Zal het zo slecht zijn? Of zal er ook iets goeds aan zijn? Darwin heldert dit graag op en nodigt enkele sprekers uit die er vanuit verschillende hoeken naar kijken.
The good: Peter Van Dyck, partner Allen & Overy LLP, zal enige duidelijkheid scheppen en een juridisch perspectief bieden. The bad: Nils van Dam, — voormalig managing director bij Unilever België en momenteel toonaangevend in de opzet van Trinity, het big data-bedrijf van Medialaan en De Persgroep — onderzoekt bedreigingen (en kansen) voor adverteerders en media. En the ugly: Jan Seurinck, digital strategist bij Darwin, zal bekijken hoe marketeers en communicatieprofessionals zich moeten aanpassen. Waar en wanneer? Bij Darwin, Bessenveldstraat 25, 1831 Diegem om 14u30. Inschrijven kan hier.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]