Op 7 maart organiseert Darwin een event rond de GDPR. En daar is natuurlijk al veel over gezegd en geschreven. Zal het zo slecht zijn? Of zal er ook iets goeds aan zijn? Darwin heldert dit graag op en nodigt enkele sprekers uit die er vanuit verschillende hoeken naar kijken.
The good: Peter Van Dyck, partner Allen & Overy LLP, zal enige duidelijkheid scheppen en een juridisch perspectief bieden. The bad: Nils van Dam, — voormalig managing director bij Unilever België en momenteel toonaangevend in de opzet van Trinity, het big data-bedrijf van Medialaan en De Persgroep — onderzoekt bedreigingen (en kansen) voor adverteerders en media. En the ugly: Jan Seurinck, digital strategist bij Darwin, zal bekijken hoe marketeers en communicatieprofessionals zich moeten aanpassen. Waar en wanneer? Bij Darwin, Bessenveldstraat 25, 1831 Diegem om 14u30. Inschrijven kan hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]