GEDEON ziet la vie en rose voor VTM GO

MEDIALAAN – de Persgroep Publishing lanceerde begin deze week de bètaversie van zijn nieuwe online video on demand (VOD)-platform VTM GO. De 360°-merkidentiteit werd ontworpen en ontwikkeld door GEDEON. Het design, dat voornamelijk is ontworpen voor de digitale uitrol van het merk, bevat een logo waarvan het ontwerp de basis vormt voor alle grafische vormgeving en in het bijzonder voor een reeks pictogrammen. Dankzij de neonroze kleur kan het merk onmiddellijk worden opgemerkt, vooral in de app.

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]