GEDEON ziet la vie en rose voor VTM GO

MEDIALAAN – de Persgroep Publishing lanceerde begin deze week de bètaversie van zijn nieuwe online video on demand (VOD)-platform VTM GO. De 360°-merkidentiteit werd ontworpen en ontwikkeld door GEDEON. Het design, dat voornamelijk is ontworpen voor de digitale uitrol van het merk, bevat een logo waarvan het ontwerp de basis vormt voor alle grafische vormgeving en in het bijzonder voor een reeks pictogrammen. Dankzij de neonroze kleur kan het merk onmiddellijk worden opgemerkt, vooral in de app.

Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]