Op dinsdag 18 oktober organiseert ACC Belgium voor de tweede keer een Content Café. Jonas Verhaeghe, senior marketing technologist bij Invisible Puppy, komt vertellen hoe marketing automation creativiteit een boost kan geven.
Als marketeers worden we verwacht om verbazingwekkende ROI's te genereren, data te winnen als nooit eerder en naadloos onze marketingacties te automatiseren. De verwetenschappelijking van marketing is nu als aan de gang en technologieën als marketing automation spelen daarin een grote rol. Maar zal die technologie de creativiteit boosten of de kop kosten?
Tijdens dit tweede Content Café wordt bekeken hoe marketing automation en creativiteit kunnen samengaan. Hoe creëer je bijvoorbeeld opvallende marketing automation campagnes? Zowel tips en tricks als enkele valkuilen worden meegegeven in deze discussie.
Inschrijven voor het Content Café kan op de website van ACC Belgium..
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]