Op dinsdag 18 oktober organiseert ACC Belgium voor de tweede keer een Content Café. Jonas Verhaeghe, senior marketing technologist bij Invisible Puppy, komt vertellen hoe marketing automation creativiteit een boost kan geven.
Als marketeers worden we verwacht om verbazingwekkende ROI's te genereren, data te winnen als nooit eerder en naadloos onze marketingacties te automatiseren. De verwetenschappelijking van marketing is nu als aan de gang en technologieën als marketing automation spelen daarin een grote rol. Maar zal die technologie de creativiteit boosten of de kop kosten?
Tijdens dit tweede Content Café wordt bekeken hoe marketing automation en creativiteit kunnen samengaan. Hoe creëer je bijvoorbeeld opvallende marketing automation campagnes? Zowel tips en tricks als enkele valkuilen worden meegegeven in deze discussie.
Inschrijven voor het Content Café kan op de website van ACC Belgium..
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]