Op dinsdag 18 oktober organiseert ACC Belgium voor de tweede keer een Content Café. Jonas Verhaeghe, senior marketing technologist bij Invisible Puppy, komt vertellen hoe marketing automation creativiteit een boost kan geven.
Als marketeers worden we verwacht om verbazingwekkende ROI's te genereren, data te winnen als nooit eerder en naadloos onze marketingacties te automatiseren. De verwetenschappelijking van marketing is nu als aan de gang en technologieën als marketing automation spelen daarin een grote rol. Maar zal die technologie de creativiteit boosten of de kop kosten?
Tijdens dit tweede Content Café wordt bekeken hoe marketing automation en creativiteit kunnen samengaan. Hoe creëer je bijvoorbeeld opvallende marketing automation campagnes? Zowel tips en tricks als enkele valkuilen worden meegegeven in deze discussie.
Inschrijven voor het Content Café kan op de website van ACC Belgium..
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]