Gekozen Product van het Jaar 2018

Gekozen Product van het Jaar 2018

Communication / News

Gekozen Product van het Jaar 2018Gisteren maakte Gekozen Product van het Jaar al voor de 10e keer de winnende innovaties bekend die de Belgische consument wisten te overtuigen. Voor deze editie werden 31 producten verkozen door de consument via een studie gevoerd uitgevoerd door GfK. Heel 2018 lang mogen de winnende producten het beroemde rode logo dragen op hun verpakking of in hun reclameboodschappen. Dat schenkt hen een grotere zichtbaarheid en het is inmiddels bewezen dat het logo ook hun verkoop doet toenemen.Gekozen Product van het Jaar 2018De winnende producten dit jaar zijn Durlem VI, Oral-B Tandvlees & Glazuur Repair tandpasta, Miracoli BIO, Head & Shoulders, DAMART Thermolactyl Sensitive, Always Discreet Boutique, Fixodent Original kleefpasta voor tandprothese, Frosch vaatwastabletten All-in-1 Bicarbonate, Venus Swirl scheermes met Flexiball Technologie, Oral-B elektrische tandenborstel Genius 9100S White, Gillette Fusion5 ProShield, hospitalisatieverzekering DKV Medi Pack, Le Petit Marseillais Nutrition Express bodysprays, McCain Bistro Style, Levis Ambiance kleurtester, MayTea, Dettol Power&Fresh doekjes, Dindesse, Durex Love, Jupiler 0.0%, Yves Rocher geconcentreerde douchegel, Devos Lemmens Surtout, Corona Direct autoverzekering per km, Engie Boxx, Eezym, Harrys Sandwich met melk, Tönissteiner Pink Fit, Always Radiant, Oral-B Tandvlees & Glazuur Repair Origineel, McCain Oven Specials en Heinz [Seriously] Good Mayonaise.
Het concept is in Frankrijk ontstaan en veroverde inmiddels 40 landen wereldwijd. De internationale ontwikkeling wordt gestuurd vanuit Brussel. Philippe Gelder, oprichter en voorzitter van Voted Product of The Year Worldwide, kondigde overigens aan dat vanaf dit jaar ook de activiteiten worden gestart in China, Panama, Colombia en Mexico.

De volledige lijst met winnende producten is te vinden op de website www.poybelgium.com.