Als er één onderwerp is waar niemand onverschillig bij blijft, is het wel geld. Voor de één het grootste kwaad, voor de ander het belangrijkste dat er bestaat. De Belg is met zijn 246 miljard op de spaarboekjes een absolute geldverslaafde. Maar hoe groot is die honger naar geld echt? En hebben we sinds de crisis van 2008 al iets geleerd? Radio 1 maakt in de week van het geld een van de laatste taboes bespreekbaar. Elke ochtend staat Hautekiet stil bij de vele facetten van onze grote passie en met de geldtest ontdek je hoe het financiëel met je gesteld is.
Om het thema aan te kondigen, draaide Mortierbrigade een confronterende sniffmovie met Joris Rabijn van Caviar. Sonicville zorgde voor de juiste soundtrack en de Nationale Bank leverde het perfecte gerief.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Vw9uoUqHyM4
Credits
Advertiser: Radio 1
Client: Gunther Van Acker, Els Lagrou, Filip Pletinckx
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Business Director: Evert Vermeire
Creatives: Joost Berends, Philippe De Ceuster, Vincent d’Halluin
Agency producer: Eline Rousseau
Film production: Caviar
Director: Joris Rabijn
Sound production: Sonicville
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]