Geld? Radio 1 drukt ons met de neus op de feiten

Als er één onderwerp is waar niemand onverschillig bij blijft, is het wel geld. Voor de één het grootste kwaad, voor de ander het belangrijkste dat er bestaat. De Belg is met zijn 246 miljard op de spaarboekjes een absolute geldverslaafde. Maar hoe groot is die honger naar geld echt? En hebben we sinds de crisis van 2008 al iets geleerd? Radio 1 maakt in de week van het geld een van de laatste taboes bespreekbaar. Elke ochtend staat Hautekiet stil bij de vele facetten van onze grote passie en met de geldtest ontdek je hoe het financiëel met je gesteld is.
Om het thema aan te kondigen, draaide Mortierbrigade een confronterende sniffmovie met Joris Rabijn van Caviar. Sonicville zorgde voor de juiste soundtrack en de Nationale Bank leverde het perfecte gerief.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Vw9uoUqHyM4
Credits
Advertiser: Radio 1
Client: Gunther Van Acker, Els Lagrou, Filip Pletinckx
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Business Director: Evert Vermeire
Creatives: Joost Berends, Philippe De Ceuster, Vincent d’Halluin
Agency producer: Eline Rousseau
Film production: Caviar
Director: Joris Rabijn
Sound production: Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]