Als er één onderwerp is waar niemand onverschillig bij blijft, is het wel geld. Voor de één het grootste kwaad, voor de ander het belangrijkste dat er bestaat. De Belg is met zijn 246 miljard op de spaarboekjes een absolute geldverslaafde. Maar hoe groot is die honger naar geld echt? En hebben we sinds de crisis van 2008 al iets geleerd? Radio 1 maakt in de week van het geld een van de laatste taboes bespreekbaar. Elke ochtend staat Hautekiet stil bij de vele facetten van onze grote passie en met de geldtest ontdek je hoe het financiëel met je gesteld is.
Om het thema aan te kondigen, draaide Mortierbrigade een confronterende sniffmovie met Joris Rabijn van Caviar. Sonicville zorgde voor de juiste soundtrack en de Nationale Bank leverde het perfecte gerief.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Vw9uoUqHyM4
Credits
Advertiser: Radio 1
Client: Gunther Van Acker, Els Lagrou, Filip Pletinckx
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Business Director: Evert Vermeire
Creatives: Joost Berends, Philippe De Ceuster, Vincent d’Halluin
Agency producer: Eline Rousseau
Film production: Caviar
Director: Joris Rabijn
Sound production: Sonicville
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]