Gelotology opende samen met Toerisme Vlaanderen 'Het museum van de iets mindere beleving'. Dat is het startpunt van een bijzonder traject waarbij De Wetenschap van de Lach Vlaamse musea en attracties zal bijstaan in het verbeteren van de bezoekerservaring. Concreet: Toerisme Vlaanderen inspireert medewerkers van attracties en musea over hoe ze hun bezoekers een sublieme ervaring kunnen bezorgen. Met een ludieke expo en een ‘eyeopening talk’ lanceerde het Gentse Gelotology alvast een bijzonder opleidingstraject.
https://www.youtube.com/watch?v=mLDpzV43qp4&feature=youtu.be
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]