Gelotology opende samen met Toerisme Vlaanderen 'Het museum van de iets mindere beleving'. Dat is het startpunt van een bijzonder traject waarbij De Wetenschap van de Lach Vlaamse musea en attracties zal bijstaan in het verbeteren van de bezoekerservaring. Concreet: Toerisme Vlaanderen inspireert medewerkers van attracties en musea over hoe ze hun bezoekers een sublieme ervaring kunnen bezorgen. Met een ludieke expo en een ‘eyeopening talk’ lanceerde het Gentse Gelotology alvast een bijzonder opleidingstraject.
https://www.youtube.com/watch?v=mLDpzV43qp4&feature=youtu.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]