Gelotology verwelkomt Laura Theeuws

News / People

Vlak voor de quarantaine mocht Gelotology een nieuwe lach onthalen in zijn team. De lach van Laura Theeuws. Zij bouwde eerder diensten en ervaringen, fysiek en digitaal, voor de meest diverse doelgroepen van Colruyt en Bio-Planet. Als user researcher organiseerde ze verbindende workshops tussen marketeers en klanten met diverse sociale, culturele en maatschappelijke achtergronden. Het voornaamste doel: elkaar leren kennen. Empathie inzetten als middel om mensen goesting te geven om meer rekening te houden met elkaar. In cocreatie met creatievelingen en eindgebruikers bedacht ze oplossingen voor echte noden van echte mensen. Van retailproducten over winkelervaringen en digitale platformen, tot diensten zoals communicatie en begeleiding voor klanten.

De laatste jaren legde Laura Theeuws zich toe op digitale strategische projecten. Het type veranderingstrajecten waar zo veel organisaties vandaag doorgaan. Als strategisch designer wil ze breed, diep en flexibel kunnen denken. Vandaag brengt ze die visie al in de praktijk. Als een architect begeleidt ze organisaties naar meer mensgerichtheid en reikt ze de tools aan om dat op een participatieve manier te doen.