Gemeente Mol doet aan citymarketing via pendelbus van De Lijn

De full wrap bus van de gemeente Mol is een opvallend voorbeeld van hoe creativiteit kan bijdragen aan de promotie van een regio. Mol maakt gebruik van een bestaande bron van aandacht, meer bepaald de bus. Buslijn 1 maakt 7 dagen op 7 de verbinding tussen het centrum en de toeristische hotsspots Sunparks, het Zilvermeer en Europarcs. Door deze bus een unieke en opvallende full wrap te geven wordt de aandacht van voorbijgangers getrokken en krijgt de gemeente Mol extra exposure.
Het idee achter de full wrap bus is om het handelscentrum van Mol met meer dan 150 winkels en horecazaken te promoten bij verblijfstoeristen. Door de bezienswaardigheden op de bus te tonen, wordt de nieuwsgierigheid van potentiële bezoekers gewekt en zullen zij wellicht sneller geneigd zijn om de regio te bezoeken. Het ontwerp van de bus is een lokale creatie en werd ontworpen door Drukkerij Het Zoeklicht, een familiebedrijf uit Mol met zestig jaar ervaring.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]