Gemeente Mol doet aan citymarketing via pendelbus van De Lijn
De full wrap bus van de gemeente Mol is een opvallend voorbeeld van hoe creativiteit kan bijdragen aan de promotie van een regio. Mol maakt gebruik van een bestaande bron van aandacht, meer bepaald de bus. Buslijn 1 maakt 7 dagen op 7 de verbinding tussen het centrum en de toeristische hotsspots Sunparks, het Zilvermeer en Europarcs. Door deze bus een unieke en opvallende full wrap te geven wordt de aandacht van voorbijgangers getrokken en krijgt de gemeente Mol extra exposure.
Het idee achter de full wrap bus is om het handelscentrum van Mol met meer dan 150 winkels en horecazaken te promoten bij verblijfstoeristen. Door de bezienswaardigheden op de bus te tonen, wordt de nieuwsgierigheid van potentiële bezoekers gewekt en zullen zij wellicht sneller geneigd zijn om de regio te bezoeken. Het ontwerp van de bus is een lokale creatie en werd ontworpen door Drukkerij Het Zoeklicht, een familiebedrijf uit Mol met zestig jaar ervaring.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]