Het WK Voetbal komt eraan. Voor VOO een uitgelezen kans om met en aangepast televisie-aanbod voor de dag te komen. En dé kans ook om nieuwe communicatiepartner Happiness meteen alles uit de trofeeënkast te laten halen. Het idee: niets beter dan met vrienden naar het voetbal kijken.
Regisseur van dienst is Fred De Loof, die de nadruk legt op de microseconden tussen pakweg een doelpunt en het moment waarop men beseft in welke gênante situatie men is terechtgekomen door de euforie. Ook de radiospot brengt gênante momenten naar voren. Maar dat hoeft er de voetballiefhebber niet van weerhouden om gebruik te maken van het nieuwe aanbod van VOO. High-five !
Credits
Agency: Happiness Brussels
Client: VOO
Contacts: Christophe Segaert, Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Aude Vanstalle, Jessica Demeer, Sophie Neirynck Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Senior Creative Coach : Katrien Bottez
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Roxane Schneider, Pieter Claeys, Thomas Cappelle, Tadeu Bossart
Group Account Director: Pascal Kemajou
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Manager: Georgia Vandenberghen
Account Executive: Camille Martin-Schmets,
Agency Producer: Sophie Gunsbourg, Bart Vande Maele
TV Production: Latcho Drom
Director: Fred De Loof
DOP: Thomas Buelens
Producer: Yves Legrève , Efrosini Spanoudis, Jeroen Berx Radio Production: Bleu Nuit
Radio Director: Benoit Pirson
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]