Het is met de nieuwe slogan 'Skills are important. A good match even more' dat adviesbureaus Joy by Nathalie Hublet (strategie en inhoud) en plan.Net by Serviceplan (digitaal) het eerste luik van de Generation Rectruitment communicatiestrategie ontwikkeld hebben. Daarmee wil het recruteringsbureau bedrijven stimuleren om talenten blijven aan te trekken en te onderhouden.
Generations Recruitment biedt aan haar klanten (Nestlé, Orangina, Schweppes, de Swatch Group, Mamma Roma, Blue Mango, Haribo, Campari, Sipwell, Toyota, Nikon, etc.) een unieke holistische aanpak voor het uitlijnen van de behoeftingen en verwachtingen van werknemers met die van de werkgevers. Naast de kandidaat in contact te brengen met het bedrijf, gaan zij nog een stapje verder door een model voor te stellen dat eveneens rekening houdt met de evolutie van het bedrijf en de verwachtingen en noden van de kandidaten in het algemeen.
Het eerste luik van de Generation Rectruitment communicatiestrategie ondersteunt deze reflectie door managers de juiste vragen te laten stellen, om zo nieuwe reflexen te verwerven en zich zo niet vast te staren op benodigdheden op korte termijn. Daarom draait er momenteel een activiatiecampagne op LinkedIn. Bovendien is er tijdens het Stima Congres op 1 en 2 december een workshop gepland, 'Lunch&Learn', gegeven door Generations Recruitment. Een tweede luik zal het daglicht begin 2017 zien, ditmaal talentgericht.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]