Gents en Bulldog zijn Bold in the Night

Om het niet-conventionele karakter van Bulldog Gin in de verf te zetten en hun positie in de Belgische elektronische musicscene te versterken, lanceerden Gents en Bulldog Gin de exclusieve online serie Bold is the Night, een crossmediale samenwerking met The Word Magazine over het bruisende Belgische nachtleven door de ogen van lokale muziekiconen.
Samen met The Word Magazine, Belgiës bekendste gratis kunst- en mediaplatform, riep Gents de hulp in van zes pioniers uit de elektronische music scene met dezelfde rebelse attitude als Bulldog Gin. Van promotors en producers tot dj’s, radiopresentatoren en eigenaars van platenmaatschappijen.
Via print ads en artikels in het magazine, een zesdelige webserie en extra online content onthullen deze zes muzikale influencers de geheimen van de Belgische undergroundmuziekcultuur. Samen met Bulldog Gin! De zes: Charlotte de Witte (DJ/producer/radiopresentator), Mathieu Fonsny (medeorganisator van Dour en curator van Le Cadran, een Luikse nachtclub), Jochem Daelman (HORST festival artistic director), Tom Raoul (organisator van The Deep house events), Pim Thomas (oprichter van platenmaatschappij, distributieplatform en platenwinkel Crevette) en Hush Hefner (DJ en promoter).
Deze muzikale rebellen loodsen de kijkers doorheen het Belgische nachtleven en tonen hen een exclusieve blik achter de schermen. Neem een kijkje op thewordmagazine.com/boldisthenight.
Credits
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]