Om het niet-conventionele karakter van Bulldog Gin in de verf te zetten en hun positie in de Belgische elektronische musicscene te versterken, lanceerden Gents en Bulldog Gin de exclusieve online serie Bold is the Night, een crossmediale samenwerking met The Word Magazine over het bruisende Belgische nachtleven door de ogen van lokale muziekiconen.
Samen met The Word Magazine, Belgiës bekendste gratis kunst- en mediaplatform, riep Gents de hulp in van zes pioniers uit de elektronische music scene met dezelfde rebelse attitude als Bulldog Gin. Van promotors en producers tot dj’s, radiopresentatoren en eigenaars van platenmaatschappijen.
Via print ads en artikels in het magazine, een zesdelige webserie en extra online content onthullen deze zes muzikale influencers de geheimen van de Belgische undergroundmuziekcultuur. Samen met Bulldog Gin! De zes: Charlotte de Witte (DJ/producer/radiopresentator), Mathieu Fonsny (medeorganisator van Dour en curator van Le Cadran, een Luikse nachtclub), Jochem Daelman (HORST festival artistic director), Tom Raoul (organisator van The Deep house events), Pim Thomas (oprichter van platenmaatschappij, distributieplatform en platenwinkel Crevette) en Hush Hefner (DJ en promoter).
Deze muzikale rebellen loodsen de kijkers doorheen het Belgische nachtleven en tonen hen een exclusieve blik achter de schermen. Neem een kijkje op thewordmagazine.com/boldisthenight.
Credits
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]