Gents en Bulldog zijn Bold in the Night

Crea / News

gents bulldogOm het niet-conventionele karakter van Bulldog Gin in de verf te zetten en hun positie in de Belgische elektronische musicscene te versterken, lanceerden Gents en Bulldog Gin de exclusieve online serie Bold is the Night, een crossmediale samenwerking met The Word Magazine over het bruisende Belgische nachtleven door de ogen van lokale muziekiconen.
gin bulldog 6 Samen met The Word Magazine, Belgiës bekendste gratis kunst- en mediaplatform, riep Gents de hulp in van zes pioniers uit de elektronische music scene met dezelfde rebelse attitude als Bulldog Gin. Van promotors en producers tot dj’s, radiopresentatoren en eigenaars van platenmaatschappijen. 
gin bulldog 5

Via print ads en artikels in het magazine, een zesdelige webserie en extra online content onthullen deze zes muzikale influencers de geheimen van de Belgische undergroundmuziekcultuur. Samen met Bulldog Gin! De zes: Charlotte de Witte (DJ/producer/radiopresentator), Mathieu Fonsny (medeorganisator van Dour en curator van Le Cadran, een Luikse nachtclub), Jochem Daelman (HORST festival artistic director), Tom Raoul (organisator van The Deep house events), Pim Thomas (oprichter van platenmaatschappij, distributieplatform en platenwinkel Crevette) en Hush Hefner (DJ en promoter).in bulldog rebellen

Deze muzikale rebellen loodsen de kijkers doorheen het Belgische nachtleven en tonen hen een exclusieve blik achter de schermen. Neem een  kijkje op thewordmagazine.com/boldisthenight.

Credits

ClientBulldog Gin
Managing DirectorTom Broeckx
Marketing ManagerTihana Rapic
Senior Brand ManagerMiek Pauwels
AgencyGents
CEO & PartnerLeen Van der Mijnsbrugge
CCO & PartnerTim Helsen
Creative Strategy DirectorSander Vanermen
Interactive Design DirectorSimon Pertz
CreativesMartijn Leenaers, Thomas Heylen
Account ManagerMagali Deckers
The Word MagazineNicholas Lewis, Guillaume Kidula