Gents en Musea Brugge brengen vergeten schilderijen tot leven
Om de tentoonstelling “Pieter Pourbus en de vergeten meesters” van Musea Brugge te promoten, vertaalt interactief bureau Gents de vergeten kunstwerken in een herkenbare hedendaagse campagne. Gents creëert voor de campagne speels geanimeerde designs die verborgen kunstwerken laten tevoorschijn komen vanuit een wit canvas. Door een dynamische toets aan de meest fascinerende kunstwerken van de tentoonstelling toe te voegen, geeft Gents een nieuwe dimensie aan de klassieke schilderijen en brengt ze naar de 21e eeuw. De geüpdatete werken krijgen een tweede leven in affiches, print advertenties en op social media.
De campagne is online ondersteund met onder andere SEA en Ligatus advertenties om het grote publiek aan te zetten de tentoonstelling te bezoeken en hun interesse voor Pieter Pourbus en de vergeten meesters aan te wakkeren, schilderij na schilderij. De tentoonstelling kan tot en met 12 januari 2018 bezocht worden in het Groeningemuseum in Brugge.
Client: Musea Brugge
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]