Gents en Musea Brugge brengen vergeten schilderijen tot leven

Om de tentoonstelling “Pieter Pourbus en de vergeten meesters” van Musea Brugge te promoten, vertaalt interactief bureau Gents de vergeten kunstwerken in een herkenbare hedendaagse campagne. Gents creëert voor de campagne speels geanimeerde designs die verborgen kunstwerken laten tevoorschijn komen vanuit een wit canvas. Door een dynamische toets aan de meest fascinerende kunstwerken van de tentoonstelling toe te voegen, geeft Gents een nieuwe dimensie aan de klassieke schilderijen en brengt ze naar de 21e eeuw. De geüpdatete werken krijgen een tweede leven in affiches, print advertenties en op social media.
De campagne is online ondersteund met onder andere SEA en Ligatus advertenties om het grote publiek aan te zetten de tentoonstelling te bezoeken en hun interesse voor Pieter Pourbus en de vergeten meesters aan te wakkeren, schilderij na schilderij. De tentoonstelling kan tot en met 12 januari 2018 bezocht worden in het Groeningemuseum in Brugge.
Client: Musea Brugge
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]