Gents is helemaal pro Alpro

Interactief bureau Gents ontwikkelde een campagne met een originele twist in de verhaallijn voor de launch van de nieuwe plant-based ice cream range van Alpro. Centraal staat een cartoonesk verhaal dat met een knipoog het ontstaan van Alpro’s nieuwste plant-based ice cream onthult.In de hoofdrol: Alpro’s überschattige mascottes die elk een specifiek plant-based ingrediënt vertegenwoordigen. De spot start alsof je naar een nieuwe animatiefilm kijkt, in full-animation modus, maar halverwege komt de aap uit de … diepvries, en switchen we naar real-life voor de ontknoping en een intens moment van heerlijk genieten.
Alpro’s nieuwe plant-based ice cream, gemaakt van plantaardige ingrediënten, verschijnt deze zomer eerst op de Engelse markt. De rest van Europa volgt snel. De content wordt gaandeweg uitgerold over heel Europa, langs verschillende mediakanalen, waaronder televisie, POS en online.
https://vimeo.com/221714868/8d6453971d
Credits
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]