Gents is helemaal pro Alpro
Interactief bureau Gents ontwikkelde een campagne met een originele twist in de verhaallijn voor de launch van de nieuwe plant-based ice cream range van Alpro. Centraal staat een cartoonesk verhaal dat met een knipoog het ontstaan van Alpro’s nieuwste plant-based ice cream onthult.In de hoofdrol: Alpro’s überschattige mascottes die elk een specifiek plant-based ingrediënt vertegenwoordigen. De spot start alsof je naar een nieuwe animatiefilm kijkt, in full-animation modus, maar halverwege komt de aap uit de … diepvries, en switchen we naar real-life voor de ontknoping en een intens moment van heerlijk genieten.
Alpro’s nieuwe plant-based ice cream, gemaakt van plantaardige ingrediënten, verschijnt deze zomer eerst op de Engelse markt. De rest van Europa volgt snel. De content wordt gaandeweg uitgerold over heel Europa, langs verschillende mediakanalen, waaronder televisie, POS en online.
https://vimeo.com/221714868/8d6453971d
Credits
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]