Interactief communicatiebureau Gents herdefinieert de visuele stijl van een van Belgiës grootste festivals: de Lokerse Feesten. Om het 44e seizoen van het festival aan te kondigen, creëerde Gents een mobile- & music-first rebranding.
Sinds 1975 verwelkomde het Lokerse festival duizenden lokale en internationale artiesten. Gents vertaalde de unieke en levendige festivalsfeer in een dynamische look, waar een speels design de muzikale vibes tot leven brengt. Gents combineert opvallende kleuren met sterke fotografie, perfect voor een mobiele context. De jackkabel vormt de blauwe draad in de nieuwe branding en verbindt fans met het festival. Van nieuwe headliner drops tot sfeerbeelden en praktische informatie. De nieuwe look van het festival omvat een dynamisch logo, een knallende website en een eye-catching branding op on- en offline touchpoints.
Volg de blauwe draad en ontdek nu de eerste headliners van het festival in een knallende aankondigingsvideo, en ontdek de nieuwe website..
https://www.facebook.com/LokerseFeesten/videos/10155962802998654/
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]