Gents & Lokerse Feesten zetten festivalseizoen in met nieuwe look

Interactief communicatiebureau Gents herdefinieert de visuele stijl van een van Belgiës grootste festivals: de Lokerse Feesten. Om het 44e seizoen van het festival aan te kondigen, creëerde Gents een mobile- & music-first rebranding.
Sinds 1975 verwelkomde het Lokerse festival duizenden lokale en internationale artiesten. Gents vertaalde de unieke en levendige festivalsfeer in een dynamische look, waar een speels design de muzikale vibes tot leven brengt. Gents combineert opvallende kleuren met sterke fotografie, perfect voor een mobiele context. De jackkabel vormt de blauwe draad in de nieuwe branding en verbindt fans met het festival. Van nieuwe headliner drops tot sfeerbeelden en praktische informatie. De nieuwe look van het festival omvat een dynamisch logo, een knallende website en een eye-catching branding op on- en offline touchpoints.
Volg de blauwe draad en ontdek nu de eerste headliners van het festival in een knallende aankondigingsvideo, en ontdek de nieuwe website..
https://www.facebook.com/LokerseFeesten/videos/10155962802998654/
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]