Interactief communicatiebureau Gents herdefinieert de visuele stijl van een van Belgiës grootste festivals: de Lokerse Feesten. Om het 44e seizoen van het festival aan te kondigen, creëerde Gents een mobile- & music-first rebranding.
Sinds 1975 verwelkomde het Lokerse festival duizenden lokale en internationale artiesten. Gents vertaalde de unieke en levendige festivalsfeer in een dynamische look, waar een speels design de muzikale vibes tot leven brengt. Gents combineert opvallende kleuren met sterke fotografie, perfect voor een mobiele context. De jackkabel vormt de blauwe draad in de nieuwe branding en verbindt fans met het festival. Van nieuwe headliner drops tot sfeerbeelden en praktische informatie. De nieuwe look van het festival omvat een dynamisch logo, een knallende website en een eye-catching branding op on- en offline touchpoints.
Volg de blauwe draad en ontdek nu de eerste headliners van het festival in een knallende aankondigingsvideo, en ontdek de nieuwe website..
https://www.facebook.com/LokerseFeesten/videos/10155962802998654/
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]