Gents & Lokerse Feesten zetten festivalseizoen in met nieuwe look

Crea / News

Lokerse feesten 6Interactief communicatiebureau Gents herdefinieert de visuele stijl van een van Belgiës grootste festivals: de Lokerse Feesten. Om het 44e seizoen van het festival aan te kondigen, creëerde Gents een mobile- & music-first rebranding.
Lokerse feesten 5 Sinds 1975 verwelkomde het Lokerse festival duizenden lokale en internationale artiesten. Gents vertaalde de unieke en levendige festivalsfeer in een dynamische look, waar een speels design de muzikale vibes tot leven brengt. Gents combineert opvallende kleuren met sterke fotografie, perfect voor een mobiele context. De jackkabel vormt de blauwe draad in de nieuwe branding en verbindt fans met het festival. Van nieuwe headliner drops tot sfeerbeelden en praktische informatie. De nieuwe look van het festival omvat een dynamisch logo, een knallende website en een eye-catching branding op on- en offline touchpoints.Lokerse feesten 7
Volg de blauwe draad en ontdek nu de eerste headliners van het festival in een knallende aankondigingsvideo, en ontdek de nieuwe website..
https://www.facebook.com/LokerseFeesten/videos/10155962802998654/

Credits
ClientLokerse Feesten
Team CommunicatiePeter Daeninck, Peter Laureys, Wouter Deley, Amaury Van Kenhove, Christophe Keppens, Lander Merckpoel, Stijn Lambertyn, Alain Van Beneden, Bert Reniers, Timothy Heyninck en Bruno Van Eetvelde
AgencyGents
CEO and Founding PartnerLeen Van der Mijnsbrugge
CCO and Founding PartnerTim Helsen
Creative Strategy DirectorSander Vanermen
Senior CreativePieter De Baets
Design DirectorSimon Pertz
Senior DesignerMartijn Leenaers
Motion DesignerFreek Heyman
Senior Web ArchitectDiederik Van Hoorebeke
Interactive DesignerJasper Verbeeck
Account DirectorJulie Bataillie
Account ManagerStephanie Declerck