Vorig jaar ontwikkelde Gents het online Lotus op Kamp-spaarplatform, een easy-to-use spaarwebsite waar Belgische jeugdbewegingen worden aangespoord om digitale codes te sparen voor gratis Lotus Speculoospasta op hun jaarlijkse zomerkamp.
Gents geeft ook dit jaar een twist aan het medialuik door middel van smart social advertising en targeted content. Zo kunnen fans en vrienden van elke jeugdbeweging hun eigen Lotus op Kamp mediakit maken op de campagnewebsite. Met behulp van deze easy-to-use tools kunnen ze familie en vrienden oproepen om mee te sparen.
Een slimme social media campagne geeft de spaarders tips & tricks om mensen aan te sporen om mee te sparen. De actie is nog maar enkele weken van start gegaan, maar is nu al een succes met meer dan 1000 actieve spaarders! Credits
- Client—Lotus Bakeries
- Marketing Lotus Bakeries—Veronique De Vliegher
- Creative Director—Tim Helsen
- Account Director—Leen Van der Mijnsbrugge
- Account Manager—Albane Paret, Julie Bataillie
- Copywriting—Tim Helsen, Sander Vanermen
- Digital Design—Simon Pertz, Thomas Heylen
- Development—Diederik Van Hoorebeke, Ibe Vanmeenen
- Graphic Design—Martijn Leenaers, Lena Van Doorsselaere
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]