Gents opnieuw op kamp met Lotus

Vorig jaar ontwikkelde Gents het online Lotus op Kamp-spaarplatform, een easy-to-use spaarwebsite waar Belgische jeugdbewegingen worden aangespoord om digitale codes te sparen voor gratis Lotus Speculoospasta op hun jaarlijkse zomerkamp.
Gents geeft ook dit jaar een twist aan het medialuik door middel van smart social advertising en targeted content. Zo kunnen fans en vrienden van elke jeugdbeweging hun eigen Lotus op Kamp mediakit maken op de campagnewebsite. Met behulp van deze easy-to-use tools kunnen ze familie en vrienden oproepen om mee te sparen.
Een slimme social media campagne geeft de spaarders tips & tricks om mensen aan te sporen om mee te sparen. De actie is nog maar enkele weken van start gegaan, maar is nu al een succes met meer dan 1000 actieve spaarders! Credits
- Client—Lotus Bakeries
- Marketing Lotus Bakeries—Veronique De Vliegher
- Creative Director—Tim Helsen
- Account Director—Leen Van der Mijnsbrugge
- Account Manager—Albane Paret, Julie Bataillie
- Copywriting—Tim Helsen, Sander Vanermen
- Digital Design—Simon Pertz, Thomas Heylen
- Development—Diederik Van Hoorebeke, Ibe Vanmeenen
- Graphic Design—Martijn Leenaers, Lena Van Doorsselaere
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]