Gents opnieuw op kamp met Lotus

Crea / News

Gents LotusVorig jaar ontwikkelde Gents het online Lotus op Kamp-spaarplatform, een easy-to-use spaarwebsite waar Belgische jeugdbewegingen worden aangespoord om digitale codes te sparen voor gratis Lotus Speculoospasta op hun jaarlijkse zomerkamp.

Gents geeft ook dit jaar een twist aan het medialuik door middel van smart social advertising en targeted content. Zo kunnen fans en vrienden van elke jeugdbeweging hun eigen Lotus op Kamp mediakit maken op de campagnewebsite. Met behulp van deze easy-to-use tools kunnen ze familie en vrienden oproepen om mee te sparen.

Een slimme social media campagne geeft de spaarders tips & tricks om mensen aan te sporen om mee te sparen. De actie is nog maar enkele weken van start gegaan, maar is nu al een succes met meer dan 1000 actieve spaarders!Lotus Gents kamp NL Credits

  • ClientLotus Bakeries
  • Marketing Lotus BakeriesVeronique De Vliegher
  • Creative DirectorTim Helsen
  • Account DirectorLeen Van der Mijnsbrugge
  • Account ManagerAlbane Paret, Julie Bataillie
  • CopywritingTim Helsen, Sander Vanermen
  • Digital DesignSimon Pertz, Thomas Heylen
  • DevelopmentDiederik Van Hoorebeke, Ibe Vanmeenen
  • Graphic DesignMartijn Leenaers, Lena Van Doorsselaere