Sinds 2 september versterkt Gerd De Kee het UBA-team als expert strategy & branding. Het domein ‘strategy & branding’ is één van de 12 expertise domeinen waarrond UBA werkt. De Kee blikt terug op een uitgebreide en gevarieerde marketingervaring als adverteerder in FMCG en automotive, onder andere bij Milcobel en Opel. De voorbije twee jaar was hij in een meer relationele rol aan de slag bij Medialaan (DPG Media) en LDV United. Zijn overstap naar UBA wordt ingegeven door de goesting om de opgedane ervaring bij adverteerder, publisher en communicatiebureau uit te breiden en aan te wenden ten voordele van alle UBA-leden en hun merken. “De nieuwe uitdaging bij UBA lijkt me de ideale combinatie om mijn passie voor merken en voor de consument te combineren. En, net als bij het zeilen, is ook strategie bepalend voor het behalen van goede resultaten,” zegt De Kee.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]