Gerety Awards krijgt B2B-categorie onder toeziend oog van Julie Frédérickx

Wie een case wil inzenden voor de Gerety Awards 2022 kan dat nog tot 15 april doen. De awarduitreiking verlengde zopas zijn deadline voor inschrijvingen en kondigt meteen ook de komst van een nieuwe categorie aan: B2B Cut. Die categorie viert natuurlijk de beste reclame voor reclame voor producten en diensten uit de B2B-sfeer. Julie Frédérickx, strateeg bij Ogilvy Social.Lab België, zal de categorie als jurylid leiden. Zij vertelt daarover het volgende: “Ik geloof dat de toekomst van B2B digitaal is. Massaverkoop in B2B bevindt zich op de digitale helling. De pandemie zal waarschijnlijk eindigen en die versnelling bevestigen. Ik denk dat we ons moeten voorbereiden om B2B e-commerce in 2022 aan kracht te zien winnen. In die lijn zullen sociale media natuurlijk een sleutelrol spelen voor B2B-bedrijven. LinkedIn is en blijft een essentieel onderdeel van een modern B2B-ecosysteem.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]