Wie een case wil inzenden voor de Gerety Awards 2022 kan dat nog tot 15 april doen. De awarduitreiking verlengde zopas zijn deadline voor inschrijvingen en kondigt meteen ook de komst van een nieuwe categorie aan: B2B Cut. Die categorie viert natuurlijk de beste reclame voor reclame voor producten en diensten uit de B2B-sfeer. Julie Frédérickx, strateeg bij Ogilvy Social.Lab België, zal de categorie als jurylid leiden. Zij vertelt daarover het volgende: “Ik geloof dat de toekomst van B2B digitaal is. Massaverkoop in B2B bevindt zich op de digitale helling. De pandemie zal waarschijnlijk eindigen en die versnelling bevestigen. Ik denk dat we ons moeten voorbereiden om B2B e-commerce in 2022 aan kracht te zien winnen. In die lijn zullen sociale media natuurlijk een sleutelrol spelen voor B2B-bedrijven. LinkedIn is en blijft een essentieel onderdeel van een modern B2B-ecosysteem.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]