Gerety Awards krijgt B2B-categorie onder toeziend oog van Julie Frédérickx

Wie een case wil inzenden voor de Gerety Awards 2022 kan dat nog tot 15 april doen. De awarduitreiking verlengde zopas zijn deadline voor inschrijvingen en kondigt meteen ook de komst van een nieuwe categorie aan: B2B Cut. Die categorie viert natuurlijk de beste reclame voor reclame voor producten en diensten uit de B2B-sfeer. Julie Frédérickx, strateeg bij Ogilvy Social.Lab België, zal de categorie als jurylid leiden. Zij vertelt daarover het volgende: “Ik geloof dat de toekomst van B2B digitaal is. Massaverkoop in B2B bevindt zich op de digitale helling. De pandemie zal waarschijnlijk eindigen en die versnelling bevestigen. Ik denk dat we ons moeten voorbereiden om B2B e-commerce in 2022 aan kracht te zien winnen. In die lijn zullen sociale media natuurlijk een sleutelrol spelen voor B2B-bedrijven. LinkedIn is en blijft een essentieel onderdeel van een modern B2B-ecosysteem.”
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]