Gerety Awards: uiterste deadline verlengd tot 10 mei
De Gerety Awards verlengde de uiterste termijn voor inzending tot 10 mei en kondigde al meteen aan dat de shortlist op 15 juni wordt gepubliceerd. De Gerety Awards daagt de status quo van het creatieve prijzencircuit uit. Genoemd naar Frances Gerety, de copywriter die de slogan "Een diamant is voor altijd" bedacht, biedt de prijs een wereldwijd platform voor talent en ondersteunt initiatieven die de diversiteit in de creatieve industrie verdedigen.
Alle reclamewerken die tussen januari 2018 en de deadline verspreid zijn, komen in aanmerking voor deelname en de werken worden beoordeeld op twee criteria: de originaliteit van het idee en de uitvoering ervan. De Gerety Awards Jury bestaat uit een aantal van 's werelds meest vooraanstaande bureaus en creatieven van merken. 10 steden zullen de uitvoerende oordelende zittingen ontvangen die bureau en merkleiders samenbrengen om de finalisten te kiezen: Londen, New York, Parijs, Stockholm, Hamburg, Sydney, São Paulo, Mumbai, Amsterdam en Beiroet.
Meer informatie vindt u op www.geretyawards.com.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]