De Gerety Awards hebben een nieuwe deadline (29 mei) en de jury's zullen dit jaar van thuis stemmen. Opmerkelijk is wel dat men geen reclamecampagnes voor coronacampagnes zal accepteren.
De oprichters van het festival leggen uit: "Een online petitie roept de organisatoren van creatieve awards op om Covid-19-gerelateerde campagnes te verbieden, we delen dat sentiment, het is geen 'culturele beweging'. Dit is een humanitaire ramp. Daarom zullen we dit jaar geen campagnes op Covid-19 accepteren. Dit neemt niet weg dat bureaus fantastische campagnes creëren als reactie op het Covid-19 virus, maar we denken dat het belangrijk is om ons te richten op het winnen tegen het virus en niet op het erkennen van een prijs voor dit werk."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]