De Gerety Awards hebben een nieuwe deadline (29 mei) en de jury's zullen dit jaar van thuis stemmen. Opmerkelijk is wel dat men geen reclamecampagnes voor coronacampagnes zal accepteren.
De oprichters van het festival leggen uit: "Een online petitie roept de organisatoren van creatieve awards op om Covid-19-gerelateerde campagnes te verbieden, we delen dat sentiment, het is geen 'culturele beweging'. Dit is een humanitaire ramp. Daarom zullen we dit jaar geen campagnes op Covid-19 accepteren. Dit neemt niet weg dat bureaus fantastische campagnes creëren als reactie op het Covid-19 virus, maar we denken dat het belangrijk is om ons te richten op het winnen tegen het virus en niet op het erkennen van een prijs voor dit werk."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]