Het is elk jaar weer uitkijken naar de visual van de wielerwedstrijd E3 Saxo Bank Classic in Harelbeke. Dit jaar wordt Germaine (opnieuw) uit de kast gehaald. "We willen elk jaar op een ludieke manier de datum bekendmaken," zegt Jacques Coussens aan PUB. Hij is chairman PR-commission van KWC Hand in Hand vzw. Het is die vereniging die de E3 Saxo Bank Classic organiseert. En het is Coussens die met zijn commissie de banner bedenkt, de rest is in handen van CDeSign Graphics uit Wielsbeke. Al tien jaar lang! Die banners zijn soms omstreden en spraakmakend, maar altijd ludiek en geestig. "Ziet er ogenschijnlijk simpel uit, maar is het niet. Jaar na jaar een niet te onderschatten uitdaging waarin we samen met de PR-commissie van de wielerwedstrijd tot op vandaag wonderwel in slagen," luidt het bij CDeSign Graphics. Art director Tom Lesaffer: "Het is niet altijd eenvoudig om humor te brengen, soms wordt die verkeerd begrepen. dit jaar zien we in de reacties op sociale netwerken dat het beeld erg geslaagd is. Tien jaar geleden hebben we trouwens ook al eens Germaine op de banner gezet, het is een jubileum!" En waarom Germaine? Jaren geleden pakte Germaine de toenmalige winnaar Tom Boonen op het winnaarspodium (iets te) stevig vast. Maar door de coronamaatrdegelen zal ze dit jaar haar handen dus moeten thuishouden...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]