De winter is bijna in het land en vele Europeanen bereiden zich al voor op het slechte weer. Maar toch zien veel weggebruikers nog steeds het nut van winterbanden niet in. Daarom lanceert Dunlop de #gotagrip/#getagrip campagne op de sociale media, waarmee de bandenfabrikant ons bewust wil maken van het nut van grip op de weg. Zo zal Dunlop op zijn Facebookpagina voorbeelden geven van een goede grip of van situaties waarin een betere controle het verschil had kunnen maken. Bovendien kan u ook zelf uw foto delen op de website van de campagne, vergezeld door de hashtag #getagrip of #gotagrip. De beste inzendingen maken kans op cadeaus als een tablet van Samsung, een Drone of een GoPro.
Achter de campagne zit communicatiebureau Ketchum Belgique. Zij beheert alle posts en reacties in samenwerking met Dunlop. De campagne zal lopen tot 29 november.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]