De winter is bijna in het land en vele Europeanen bereiden zich al voor op het slechte weer. Maar toch zien veel weggebruikers nog steeds het nut van winterbanden niet in. Daarom lanceert Dunlop de #gotagrip/#getagrip campagne op de sociale media, waarmee de bandenfabrikant ons bewust wil maken van het nut van grip op de weg. Zo zal Dunlop op zijn Facebookpagina voorbeelden geven van een goede grip of van situaties waarin een betere controle het verschil had kunnen maken. Bovendien kan u ook zelf uw foto delen op de website van de campagne, vergezeld door de hashtag #getagrip of #gotagrip. De beste inzendingen maken kans op cadeaus als een tablet van Samsung, een Drone of een GoPro.
Achter de campagne zit communicatiebureau Ketchum Belgique. Zij beheert alle posts en reacties in samenwerking met Dunlop. De campagne zal lopen tot 29 november.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]