Afgelopen zomer vertrouwde de Gezinsbond zijn wervingscommunicatie toe aan Bubka. Vandaag verschijnen de eerste resultaten van deze samenwerking. Michel Laukens, client service director Bubka, verduidelijkt: “De Gezinsbond koos Bubka om onze uitgebreide ervaring in ledenwerving en loyalty-programma’s voor non-profitorganisaties. De Gezinsbond heeft de absolute ambitie om een moderne organisatie te zijn die opkomt voor de belangen van alle families, jong en oud, groot en klein. We willen de Gezinsbond op een moderne en relevante manier positioneren, om meer aansluiting te vinden bij jongere ‘Generation Y’-families en echt volop transgenerationeel te werken, zodat iedereen zich instant in de Gezinsbond kan terugvinden.”
Bubka introduceerde de nieuwe baseline ‘De Gezinsbond groeit met je mee’ en ontwikkelde een campagne die naast de vele praktische voordelen van het lidmaatschap, ook de relevantie van de organisatie voor het leven van elke dag in de verf zet. Allemaal heel down to earth en herkenbaar, zonder al te veel advertising franjes. Daaromheen bouwe het bureau een op de customer journey gebaseerd ledenwervings- en behoudtraject met een uitgekiende mediamix met print, direct (e-)mail en online (social, search & bannering).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]