Gezinsbond groeit mee met Bubka

Afgelopen zomer vertrouwde de Gezinsbond zijn wervingscommunicatie toe aan Bubka. Vandaag verschijnen de eerste resultaten van deze samenwerking. Michel Laukens, client service director Bubka, verduidelijkt: “De Gezinsbond koos Bubka om onze uitgebreide ervaring in ledenwerving en loyalty-programma’s voor non-profitorganisaties. De Gezinsbond heeft de absolute ambitie om een moderne organisatie te zijn die opkomt voor de belangen van alle families, jong en oud, groot en klein. We willen de Gezinsbond op een moderne en relevante manier positioneren, om meer aansluiting te vinden bij jongere ‘Generation Y’-families en echt volop transgenerationeel te werken, zodat iedereen zich instant in de Gezinsbond kan terugvinden.”
Bubka introduceerde de nieuwe baseline ‘De Gezinsbond groeit met je mee’ en ontwikkelde een campagne die naast de vele praktische voordelen van het lidmaatschap, ook de relevantie van de organisatie voor het leven van elke dag in de verf zet. Allemaal heel down to earth en herkenbaar, zonder al te veel advertising franjes. Daaromheen bouwe het bureau een op de customer journey gebaseerd ledenwervings- en behoudtraject met een uitgekiende mediamix met print, direct (e-)mail en online (social, search & bannering).
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]