
De Young Lions zullen ondergedompeld worden in de wereld van cinema en camera door Belgisch toptalent zoals Dirk Domen, Piet Deyaert, Pieterjan Claessens, Jurgen Leemans en Merlin Vandenbossche van Geronimo, terwijl de Young Marketers alle ins- and outs over presenteren en briefings opmaken zullen meekrijgen van topmarketer- en strategen. Na de workshops krijgen zowel de Young Lions als Young Marketers een challenge voorgeschoteld waar hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest.De twee winnende teams die daar uit de bus komen, mogen op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Lions & Young Marketers Competition. Inschrijven is gratis en kan tot en met 25 april. Meer informatie vind je op younglions.brightfish.be/ en op youngmarketers.brightfish.be/ (website komt de komende dagen live).
https://www.youtube.com/watch?v=feo394Q81EI
https://www.youtube.com/watch?v=feo394Q81EI
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]