Brightfish mag als officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions dit jaar opnieuw een team straffe reclamemakers en marketers naar Cannes sturen om deel te nemen aan respectievelijk de Young Lions en Young Marketers Competition. Hiervoor organiseert Brightfish op 3 mei een reeks hands-on masterclasses met kleppers uit de reclame- en marketingwereld. Geen oppervlakkig LinkedIn-gewauwel, maar wel exclusieve en interessante workshops waar je als creatief of marketer echt iets aan hebt.
De Young Lions zullen ondergedompeld worden in de wereld van cinema en camera door Belgisch toptalent zoals Dirk Domen, Piet Deyaert, Pieterjan Claessens, Jurgen Leemans en Merlin Vandenbossche van Geronimo, terwijl de Young Marketers alle ins- and outs over presenteren en briefings opmaken zullen meekrijgen van topmarketer- en strategen. Na de workshops krijgen zowel de Young Lions als Young Marketers een challenge voorgeschoteld waar hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest.De twee winnende teams die daar uit de bus komen, mogen op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Lions & Young Marketers Competition. Inschrijven is gratis en kan tot en met 25 april. Meer informatie vind je op younglions.brightfish.be/ en op youngmarketers.brightfish.be/ (website komt de komende dagen live).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]