Brightfish vaardigt dit jaar voor de eerste keer een Belgisch team Young Marketers af naar Cannes Lions. Het geselecteerde duo zal de kans van hun leven krijgen om een felbegeerde Leeuw te winnen in de internationale Young Marketers Competition.
Elke Belgische marketeer die jonger is dan 30 jaar komt in aanmerking en kan zich inschrijven. Alle ingeschreven marketeers krijgen een grondige voorbereiding met een ‘MasterClass Client Briefing’ gegeven door UBA en ACC in Kinepolis Brussel. Meteen na deze training krijgen ze, net zoals in de Young Marketers Competition in Cannes, een opdracht waarvoor zij binnen de 24 uur een perfecte briefing moeten opstellen en indienen. Een jury selecteert de beste inzending en het winnend team vertrekt naar Cannes.
Voor de winnaars organiseert Brightfish een all-inclusive trip naar Cannes Lions. Het duo ontvangt een Young Lions festival pass met full access en dus toegang tot de meest inspirerende marketing cases en sprekers ter wereld. Brightfish voorziet ook vliegticket en verblijf en het belangrijkste van allemaal: een plaatsje in officiële Cannes Lions Young Marketers competitie.
Deelname is gratis en inschrijven kan tot en met 14 april. Meer informatie vindt u op youngmarketers.brightfish.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]