Bij Carrefour heeft iedereen recht op het beste. En dat bewijst de leader in voedseltransitie nog maar eens met zijn Gezonde Prijzen: lage prijzen die de kwaliteit niet verminderen. Want de consumenten van vandaag letten meer dan ooit op wat er op hun bord terechtkomt. Om deze boodschap over te brengen, bedacht Publicis Groupe een campagne die alledaagse producten met minder voor de hand liggende kwaliteiten in de kijker zet: sappige appels uit lokale teelt, kippenfilet met 25 % minder zout of desserts met minder suiker. Kortom, producten die tegelijk goed zijn voor de portemonnee, voor het milieu én voor de gezondheid. En ook voor het humeur, dankzij de lichtvoetige tone of voice. Het mediaplan, uitgewerkt door Havas Media, bestaat uit een tv-spot van 35 seconden, affichage en een online luik.
De campagne ging van start op 12 oktober.
CREDITS
Client : Carrefour – Sophie Lerouge, Natacha Pierard, Daphné Monteyne
Creative Director : Mathieu Cardon
Strategy team: Yves Van Landeghem, Lise Tran
Creative team : Sophie Colens, Damien Walckiers, Wim Corremans, Wim Demyttenaere
Account team: Valérie Fabbri, Alyson van der Linden
TV Post-production : Martine Lévy-Lambrechts, Bart Callaerts
Digital production : Teo Rasmerita, Thierry Vandermeulen
Design team : Jean-Christophe Bouchat, Aurélie Tournay, Mauro Cordella
DTP : Jean-François Geniesse, Arnaud Duval
Retouching : Fred Dupont
Art Buyer: Ingrid Deuss
Photography /video : Annabel Sougné
Sound production : Bleu Nuit
Media : Havas
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]