GfK België in het wiel van de koers

E3Harelbeke

Communication / Marketing / News / Research

E3HarelbekeGfK’s Media & Entertainment-departement zal zich vandaag in het wiel van de 59e editie van de Record Bank E3 Harelbeke zetten. Met een 360° media-analyse zullen bijna 20 sponsors een heel weekend lang gemonitord worden op hun visibiliteit; tonaliteit en media- & sponsorwaarde op alle media: televisie, radio, social media, in online en print, inclusief honderden lokale edities.

"Record Bank E3 Harelbeke koos voor GfK na grondige vergelijking en in overleg met onze naamsponsor Record Bank,” zegt Jacques Coussens van de organisatie. Diederiek Degryse van de pr-commissie vult aan: “Daarnaast kunnen we ook een bredere analyse maken van de ROI van onze partners. We kunnen breder en dieper analyseren omdat we naast de klassiekere media als TV, print (nu ook regionaal) en online ook zullen beschikken over alle data uit social media en radio. Voor ons is dat een zeer belangrijke meerwaarde.”

“We kijken bij GfK enorm uit naar de nieuwe samenwerking in het wielrennen, en uiteraard naar de koers zelf,” aldus Wim Mathues,  senior business expert in Media, Entertainment en Sponsorships/Sportmarketing. “Met hun titelpartnership onderstrepen de marketing- & sponsorteams van Record Bank nogmaals hun geloof in de impact en meerwaarde van professionele partnerships in sportmarketing. Dat ze de mediaimpact van hun investering accuraat en gedetailleerd gerapporteerd zullen krijgen van een onafhankelijk, objectief expertteam als GfK, draagt zeker bij aan dat vertrouwen.”