GfK koopt Norm Research & Consulting AB. Die onderneming specialiseert zich in virtual shopper research. De onderneming startte in 2003 en telt zowat zestig medewerkers. Haar belangrijkste en bekendste product is Simstore, een softwarepakket dat twee- en driedimensionale winkelomgevingen nabootst. Op basis van de zeer realistische weergave van dit op cloud gebaseerde pakket kunnen retailers niet alleen hun inrichting en verpakkingen, maar hun assortiment en zelfs hun prijzen scherpstellen. Het Zweedse Norm Research & Consulting werkt vanuit Amsterdam en Stockholm voor klanten zoals Carlsberg, Nestlé en Unilever.
https://www.youtube.com/watch?v=Hkl55ATTFcY
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]