GfK koopt Norm Research & Consulting AB. Die onderneming specialiseert zich in virtual shopper research. De onderneming startte in 2003 en telt zowat zestig medewerkers. Haar belangrijkste en bekendste product is Simstore, een softwarepakket dat twee- en driedimensionale winkelomgevingen nabootst. Op basis van de zeer realistische weergave van dit op cloud gebaseerde pakket kunnen retailers niet alleen hun inrichting en verpakkingen, maar hun assortiment en zelfs hun prijzen scherpstellen. Het Zweedse Norm Research & Consulting werkt vanuit Amsterdam en Stockholm voor klanten zoals Carlsberg, Nestlé en Unilever.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]