“This Is Living!” De cover van de nieuwe buitenbrochure van A.S.Adventure windt er geen doekjes om. Deze zomer is meer dan ooit een zomer om buiten te vertoeven en dankzij een doorgedreven multichannelaanpak zorgen HeadOffice en A.S.Adventure dat de iedereen de kans krijgt om het gevarieerde aanbod van de outdoorafdeling te leren kennen.
Bij heel wat (potentiële) klanten van A.S.Adventure bestaat nog het idee dat de outdoorafdeling een pure kampeerafdeling is die hoofdzakelijk bestaat uit tenten, slaapzakken en -matjes van topkwaliteit. De outdoorafdeling van A.S.Adventure is ook dé plek voor de alle levensgenieters. En dat wilde A.S.Adventure duidelijk communiceren via een multichannelaanpak met print, online en social:
- Een printfolder waarin inspiratie, tips en tricks gebundeld worden met ruim 120 inspirerende producten. Deze folder werd gedrukt op 100.000 exemplaren, en verdeeld via de winkel.
- Drie inspirationele online campagnepagina’s met relevante content en daaraan gelinkte producten. De pagina’s worden verdeeeld via mailings.
- Een uitgekiende socialmediacampagne op Facebook en Instagram tijdens de zomermaanden die awareness en verkeer genereert.
Ook deze contentcampagne bestond uit een nauwe samenwerking tussen A.S.Adventure en HeadOffice. De retailer zorgde voor de shootings en productie, opmaak van de mailings en online content. HeadOffice zorgde voor de copy en het grafisch design van de printfolder, de social media aanpak, het gros van de social media uitingen, en alle online copywriting.