Kanaal Z en Canal Z brengen vanaf donderdag 17 september een nieuwe Z-Insurance themareeks. Elke week wordt gepraat met experts uit de verzekeringssector. Wat zijn de nieuwe verwachtingen van de consument? Welke nieuwe risico’s komen op onze ondernemingen af, en hoe kunnen ze zich daartegen verzekeren? Hoe passen verzekeraars zich aan om nog beter ten dienste te staan van particulieren, ondernemers, kmo’s en verzekeringsbemiddelaars? 12 weken lang informeert Z-Insurance de kijker over de actualiteit en de evoluties in de verzekeringssector. Het programma geeft tips en adviezen over verzekeren in een snel evoluerende wereld. Deze derde reeks komt tot stand dankzij de medewerking van Kluwer en met de steun van partners Amlin, AXA en Baloise.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]