Goed volk bij Mindshare en Maxus

Mindshare Maxus people

News

Mindshare Maxus peopleMindshare en Maxus kondigen de komst aan van bijzonder goed volk. De aanwervingen gebeuren in de domeinen Sociale media, Digitaal, Strategie & Research.

Nicolas Beguin vervoegt zich bij het Mindshare & Maxus -eam als head of Paid Social & RTB. Een sterke persoonlijkheid die op dit moment nog even werkzaam is bij Havas, waar hij de leiding heeft van het programmatic team. Voor Havas leerde hij de knepen van het digitale vak bij Hi-Media en Rossel.

Nicolas Beguin

Mindshare is ook bijzonder verheugd met de komst van Lucrèce de Villanfagne als digital manager. Lucrèce maakte de overstap van Amnet (Aegis) waar ze 3 jaar werkte binnen het programmaticteam.

Lucrèce de Villanfagne

Verder verwelkomt de afdeling Business Planning van Mindshare Roel Palmaerts, die de verdere uitbouw van de ad hoc research activiteit in België verder moet verzekeren.  Hiermee speelt Mindshare in op de alsmaar toenemende vraag rond fundamentele kennisverzameling en strategisch advies op basis van een steeds brede waaier van lokale als internationale research tools.  Een niet onbelangrijk element in de holistische aanpak, waarbij zowel met slow als fast moving data wordt gewerkt om real time inzichten te bekomen.  De enige manier om “adaptive” te zijn in een snel veranderende wereld.  De Math Men saga wordt dus vervolgd.  Roel Palmaerts was gedurende drie jaar research consultant bij iVOX, waar hij de slagen van de zweep leerde kennen.

Roel Palmaerts

Last but not least vervoegt Corentin Franzin zich bij het Unilever-team van Mindshare, als business planning manager.  Voordien werkte Corentin Franzin bij Havas en Hi-Media, waar hij een grote expertise in digital opbouwde en de kneepjes van het vak leerde in on & offline media.  Hij zal de mediastrategie bepalen voor merken zoals Magnum, Ola, Knorr, Becel, Solo,…

Corentin Franzin