Mindshare en Maxus kondigen de komst aan van bijzonder goed volk. De aanwervingen gebeuren in de domeinen Sociale media, Digitaal, Strategie & Research.
Nicolas Beguin vervoegt zich bij het Mindshare & Maxus -eam als head of Paid Social & RTB. Een sterke persoonlijkheid die op dit moment nog even werkzaam is bij Havas, waar hij de leiding heeft van het programmatic team. Voor Havas leerde hij de knepen van het digitale vak bij Hi-Media en Rossel.
Mindshare is ook bijzonder verheugd met de komst van Lucrèce de Villanfagne als digital manager. Lucrèce maakte de overstap van Amnet (Aegis) waar ze 3 jaar werkte binnen het programmaticteam.
Verder verwelkomt de afdeling Business Planning van Mindshare Roel Palmaerts, die de verdere uitbouw van de ad hoc research activiteit in België verder moet verzekeren. Hiermee speelt Mindshare in op de alsmaar toenemende vraag rond fundamentele kennisverzameling en strategisch advies op basis van een steeds brede waaier van lokale als internationale research tools. Een niet onbelangrijk element in de holistische aanpak, waarbij zowel met slow als fast moving data wordt gewerkt om real time inzichten te bekomen. De enige manier om “adaptive” te zijn in een snel veranderende wereld. De Math Men saga wordt dus vervolgd. Roel Palmaerts was gedurende drie jaar research consultant bij iVOX, waar hij de slagen van de zweep leerde kennen.
Last but not least vervoegt Corentin Franzin zich bij het Unilever-team van Mindshare, als business planning manager. Voordien werkte Corentin Franzin bij Havas en Hi-Media, waar hij een grote expertise in digital opbouwde en de kneepjes van het vak leerde in on & offline media. Hij zal de mediastrategie bepalen voor merken zoals Magnum, Ola, Knorr, Becel, Solo,…
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]