Goedkoper snorkelen met Scarlet

SCARLet

Crea / Media / News

SCARLet

De low-cost telecomprovider Scarlet schaft met ingang van 29 april zijn roamingkosten voor alle landen in de EU volledig af. Deze actie sluit aan bij de filosofie van het bedrijf, dat eenvoudige pakketten aanbiedt aan de beste prijs: “45% van de Belgen schakelt roaming uit tijdens het reizen in de EU omdat ze niet weten wat het hen kan kosten of uit angst voor een gepeperde rekening. Met het wegvallen van de roamingkosten, gelden vanaf 29 april voor Scarlet-klanten in heel de Europese Unie dezelfde tarieven als in België. We bieden onze klanten transparantie en dat is wat zij van ons verwachten” aldus Bruno Delhaise, managing director van Scarlet.

https://www.youtube.com/watch?v=eDeoKySAFqQ

Scarlet is de eerste Belgische telecomprovider die de roamingkosten volledig afschaft voor al haar klanten. Scarlet verkoopt sinds 20 april 2016 trouwens ook zonnecrèmes en snorkelsets, "om toch nog iets te kunnen verdienen aan hun klanten." De producten zijn nog tot en met eind mei 2016 verkrijgbaar in de pop-up store op de Meir (nr 57) in Antwerpen en in de Joker reisbureaus.

En o ja, daar hoort natuurlijk een grootscheepse campagne bij. Bedacht door BBDO. "Bij een challengermerk, met een challengeraanbod, hoort challengercommunicatie," zegt Jan Van Brakel, strategic planner bij BBDO. "De campagne is een ferme knipoog naar de volledige sector voor wie roamingkosten al lang een grote bron van inkomsten zijn." Of dacht u dat Bruno Delhaise zich in bovenstaand spotje zich van zijn meest ernstige kant wou laten zien?

https://www.youtube.com/watch?v=uo9ZwBTGp_E

https://www.youtube.com/watch?v=AHXzDtrDoMo