Sportmarketingbureau Triple Double wordt volledig onderdeel van Golazo Nederland. Het sportbedrijf is sinds 2017 voor 50% aandeelhouder van Triple Double en breidt haar belang nu uit naar 100%. Oprichter Bob van Oosterhout en zijn compagnons Michel van Grunsven en Norberth Korsmit blijven betrokken bij het bedrijf. Golazo versterkt hiermee haar aanwezigheid in Nederland en biedt voortaan een volledig aanbod aan op de Nederlandse sportmarkt: van breedtesport evenementen (Golazo sports in Rotterdam) over corporate wellbeing programma’s (Peak 4 in Amsterdam) tot het adviseren, bijstaan en activeren van merken en sportorganisaties (Triple Double in Eindhoven).
Bob van Oosterhout blijft samen met Michel van Grunsven als adviseur betrokken bij het bedrijf. Norberth Korsmit blijft aan als creative director. De dagelijkse leiding van het bedrijf komt in handen van het managementteam, bestaande uit Guido Klomp, Ruud van der Knaap, Eric Lankers, Tom van Buren, Hanneke Jaanen en Daphne van der Hoorn. Het managementteam zal nauw samenwerken met Remco Barbier, die vanaf oktober de CEO van Golazo Nederland wordt en alle activiteiten van de groep in Nederland zal overzien. Guido Klomp: “Door onderdeel te worden van de internationale Golazo Groep kunnen we zowel verder doorgroeien als ook op (Europees) topniveau blijven presteren.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]